ندا یاسر اور یاسر نواز کا کورونا وائرس کے لئے مثبت ٹیسٹ آیا



ندا یاسر ، یاسر نواز اور اداکار نوید رضا نے کورونا وائرس کے لئے مثبت تجربہ کیا ہے۔

امیجز کے ساتھ گفتگو میں نڈا نے واضح کیا ، "صرف یاسر ، ہماری بیٹی اور میں مثبت ہیں ، میرا عملہ نہیں۔" "مجھے کوئی علامت نہیں لیکن یاسر کو بخار ہے۔ میرے بیٹے نے منفی تجربہ کیا۔"

نڈا اپنے مارننگ شو ، گڈ مارننگ پاکستان کی شوٹنگ کر رہی تھیں جہاں میرا دل میرا ڈشمان کی کاسٹ پروموشنز کے لئے بطور مہمان خصوصی دکھائی دی۔ اس میں نواز ، رضا ، علیزی شاہ ، نعمان سمیع اور عنم تنویر شامل ہیں۔

رضا نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ، "میں نے ان سب کو آزمانے کے لئے دھکیل دیا۔" "سیٹ پر کوئی کیریئر ضرور رہا ہوگا۔"

تنویر نے بتایا ہے کہ اس نے ناول وائرس کے لئے منفی تجربہ کیا ہے۔ شاہ اور سمیع تک تصاویر پہنچ گئیں اور جواب کے منتظر ہیں۔



اس سے قبل ، مارننگ شو کے میزبان کی جانچ پڑتال ہوتی تھی جب وبائی امور کے دوران عوامی اجتماعات کی ممانعت کی گئی تھی اور ایک میک اپ مقابلہ منعقد کیا گیا تھا جس میں معاشرتی دوری کا کوئی لحاظ نہیں تھا۔

فی الحال ، پوری ٹیم ، اور عملہ جو نڈا کے ساتھ رابطے میں آئے تھے ، کی جانچ کی جارہی ہے اور ان سے درخواست کی گئی ہے کہ نتائج آنے تک اس میں موجود رہیں۔


ہماری خواہش ہے کہ اداکار صحت مند ہوں۔

Post a Comment

0 Comments